Jau šį penktadienį, spalio 29 dieną, menų fabrike LOFTAS – legendinis “ mashup bootleg” vakarėlis “ BOOTIE Halloween” su epiniu mashup kultūros propaguotoju GO HOME PRODUCTIONS (UK) ir gyvo vaizdų miksavimo pionieriais ADDICTIVE TV (UK).
…BOOTIE HALLOWEEN
GO HOME PRODUCTIONS (Mark Vidler, DJ Set) ir ADDICTIVE TV (Audiovisual Set)
DJ Mamania & NO DJs
“ Mashup kultūra Lietuvoje visai nauja – mažai kas apie ją žino. Net rašyti apie ją mums nemažas iššūkis, nes lietuvių kalboje praktiškai nėra žodžio, tinkamo šiam muzikos stiliui apibūdinti. Tarp savęs mashup’ us vadinam “ plaktainiais” – įdomu, gal toks variantas valstybinei kalbos komisijai ir tiktų? Reiks pasiūlyti!” , – su humoru į situaciją žiūri BOOTIE vakarėlių organizatorius
Viktoras Diawara.
Pasaulyje “ plaktainiai” – klestinti tendencija, gimusi San Franciske ir užvaldžiusi didžiųjų miestų šokių aikšteles. “ Mashup bootleg” – klubiniai performansai, kuriuose įmanoma viskas. Jų esmė – dviejų ir daugiau muzikinių ar video kūrinių miksavimas vienu metu. Čia ekranuose “ Nirvana” glebėsčiuojasi su Madonna, o aikštelėse “ The Doors” sėkmingai duoda
rokenrolo kartu su Eminemu.
“Tai kaip naktinio gyvenimo Nojaus Arka – breikeriai šoka su gotėmis, skate punk‘ ai šoka su auksiniu jaunimėliu. Nėra nieko labiau stulbinančio kaip matyti tokią skirtingą publiką
dainuojančius vienu balsu, šokančius bei beprotiškai šėlstančius, kartu besidalijant nuostabiu to momento jausmu.” – vardija žurnalas “ Time Out Hong Kong” .
“BOOTIE vakarėliai garsėja savo persirengimo kultūra. Čia įvertinami geriausią mashup’ą iš savęs padarę personažai. Šį savaitgalį mums net nereikia specialiai ruoštis – BOOTIE praktiškai yra helovynas ištisus metus! Penktadienį irgi gaudysim įspūdingiausius – priblokšk mus savo išvaizda, o mes jau pasirūpinsim motyvacija…”, – juokauja V. Diawara.
Laukiamiausias penktadienio svečias, GO HOME PRODUCTIONS pasivadinęs Mark Vidler iš Didžiosios Britanijos – muzikos kritikų nominuotas mashup karalius ir pirmasis atlikėjas, pradėjęs juos kurti legaliai, su kūrinių autorių leidimais. Jo sąskaitoje – begėdiški
ir žavingi „ Blondie vs The Doors“ „ Madonna vs The Who“ ar „Coldplay vs The Temptations“ miksai.
ADDICTIVE TV – trijų VJ‘ ų projektas, kurį geriausiu pasaulyje audiovizualinio meno atstovu vadinti nesigėdija tokie žurnalai kai „ TimeOut“ , „ DJ Mag“ ir „ The Guardian“ . „ Gyvai vaizdus jie miksuoja apie 25-erius metus – prieš tiek metų daugelis mūsų nė kompiuterio akyse nebuvo matęs. Jie pasigėrėtinai valdo vaizdą ir garsą vienu metu. Pamatyt gyvą ADDICTIVE TV mashup pasirodymą – tai kaip atsidurti lovoje su dviem karštom merginom – ko daugiau norėti?“, – sako DJ Mamania, penktadienį LOFTE taip pat susuksiantis ne vieną „ plaktainį“ .
„BOOTIE Halloween“ – šį penktadienį menų fabrike LOFTAS kartu su DJ Mamania ir NO DJs komanda. Nes vienos muzikos vienu metu negana.