Vienas pastabus žmogus sakė, kad mūsų nacionalinė spalva turėtu būti ta, kuria švyti gintaras ir medus nuo romėno Tacito laikų, kai jis parašė apie Aestiorum Gentes – Aiščius. Beatričės Kelerienės keramika su malkinėje krosnyje išsilydžiusių medžio pelenų atspalviais puikiai įsilieją į šią paletę. Gintaras milijonus metų brandino spygliuočių sakų spalvas žemės gelmėse, o Beatričės molio kūriniai išdegti vulkaninėje temperatūroje, papuošti išsilydžiusiais tokių pat spygliuočių medienos pelenais. Įsižiūrėkite į spalvą.
Ši kolekcija nedidelė, bet ypatinga,- ypatingų formų, iš ypatingų molių, tinkamų degti ypatingoje malkinėje aukštakrosnėje Anagamoje. Anagamos krosnyje dirbiniai įgyja nepaprasto grožio ir atsparumo. 1300C karštyje, molio molekulėse esantis vanduo tiek išgarinamas, kad keramikos dirbiniai tiesiog akmenėja. Tokiame karštyje medžio pelenai lydosi, o liepsnos jais piešia ant molio kūrinių paviršiaus. Anagamoje keramika degama tris, keturias ir daugiau parų, ir ilgalaikis degimas duoda ypatingas paviršių faktūras, atspalvius persiliejančius nuo žemės grunto tonų iki ugninių švytėjimų.
Beatričė Kelerienė nuo 2003 metų studijavo ir tyrė tradicinę keramiką ir keramikos degimo krosnių technologijas Japonijoje,- seniausias keramikos tradicijas turinčiuose miestuose Tanba, Shigaraki, Echizen, Tokoname, Seto, Thajimi, Kutani, Hagi, Mino, Bizen. Gilino savo žinias Gvatemaloje, Korėjoje, Dominykoje, Meksikoje. 2010 metais įkūrė keramikos studiją Japonijoje, Misato mieste. Tuo pačiu metu, pusę laiko praleisdama Lietuvoje, studijavo ir tyrė tradicinę Lietuvos keramiką. 2010 metais Beatričei Kelerienei Lietuvoje suteiktas Meno kūrėjo statusas.
Beatričės keramikos kūriniai ne kartą laimėję ir prestižiškiausiuose Japonijos keramikos konkursuose: Toki 2014, Tanabe 2013. Autorės darbai apdovanoti asmeniniu Kyoto gubernatoriaus apdovanojimu 2014 metų Kyoto parodoje; Jai įteiktas specialus prizas bene garsiausioje tarptautiniame keramikos konkurse Mino 2014.
2014 metais Vilniaus rajone, istoriniame Karmazinų slėnyje Beatričė įkūrė ir įrengė Karmazinų Keramikos Meno centrą su unikalia, 5 m ilgio aukštakrosne Anagama. Anagama degimo procesas yra labai brangus ir reiklus, reikalaujantis ypatingos meistrystės ir patirties, kita vertus, šiuo būdu degti kūriniai vertintojų pripažįstami kaip atskira, ekskliuzyvinė kategorija keramikoje. Beatričės Kelerienės braižu tapo aukštos temperatūros malkinio degimo darbai ir, be abejo, lengvai atpažįstama, klasikine arbatos estetika persmelkta stalo keramika.